Неділя, 22.12.2024, 14:01
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Сторінка вчителя | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 14
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Маячківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст. ім. академіків Левицьких Нехворощанської сільської ради

      

    Положення

                                  про методичне об’єднання вчителів предметників

                          Маячківської ЗОШ І-ІІІст. Імені академіків Левицьких

    1. Загальні положення.

    1.1.Методичне об’єднання – структурний підрозділ внутрішньої системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну організаційну роботу вчителів одного або кількох близьких за змістом предметів

    1.2.Методичне об’єднання вчителів здійснює навчально-методичне забезпечення середньої освіти та позакласну діяльність з предметів, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників школи.

    1.3.Керівництво діяльністю ШМО здійснює заступник директора з НВР

    1. Структура та функції методичного об’єднання.

    2.1.Методичне об’єднання організовує свою роботу за наявності 3-х і більше чоловік і включає всіх учителів школи за галузями знань державного компоненту (методичні формування суспільно-гуманітарного і природничо-математичного циклів, методичні об’єднання вчителів початкових класів і класних керівників)

    2.3.Керує методичним об’єднанням голова –який обирається терміном на 2 роки на загальних зборах ШМО. Це вчитель з відповідною фаховою освітою, має першу або вищу кваліфікаційну категорію, стаж роботи – не менше 5 років.

    2.3.загальний контроль за роботою МО здійснює заступник директора з НВР.

    1. Зміст і напрямки роботи методичного об’єднання.
      1. Розробляє, апробує і впроваджує новітні освітні технології та системи, ППД, поліпшуючи на цій основі організацію методичної роботи в школі.
      2. Аналізує якість освітньо-кваліфікаційного забезпечення н/в процесу.
      3. Надає навчально-методичне консультування педагогам
      4. Організовує удосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогів
      5. Обговорює питання методики викладання предметів, принципові питання програм МО, розглядає календарно-тематичні планування
      6. Надає допомогу учителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності
      7. Забезпечує своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання та виховання учнів
      8. Готує та проводить олімпіади з базових дисциплін, різноманітних конкурсів
      9. Проводить заходи, спрямовані на розвиток творчого потенціалу вчителів, вивчення, впровадження і узагальнення їх перспективного педагогічного досвіду, залучає кращі в науково-методичній та дослідницькій роботі.
    2. Голова ШМО вчителів:
      1. Планує роботу на поточний навчальний рік
      2. Розподіляє методичні теми педпрацівників та організовує роботу на засіданнях МО
      3. Вивчає функціональні обов’язки і ступінь відповідальності членів МО за їх виконання
      4. Відповідає за ведення документації ШМО: плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків.
      5. Складає графік проведення методичних заходів з педагогічними працівниками
      6. Вивчає та аналізує роботу ШМО, складає списки необхідної науково-методичної л-ри.
      7. Створює банк даних досвіду, освітніх технологій, кращих освітянських доробок , знайомить з ними членів МО
      8. Збирає зразки кращих творчих робіт, виконаних учнями школи
      9. Організовує пошукові дослідження в галузі розробки та впровадження сучасних методик і технологій навчання та виховання
      10. Впроваджує в практику школи перспективний ППД, новинки навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій, досягнень сучасної науки
      11. Готує навчальні матеріали і організовує проведення І етапу олімпіади з базових дисциплін, підводить підсумки і готує відповідні заявки на участь команди у ІІ етапі олімпіади.
      12. Організовує роботу вчителів у підготовці учнів у олімпіадах з базових дисциплін, конкурсах.
      13. Разом із заступником директора готує матеріали для проведення зрізів знань при вивченні системи роботи вчителя і оцінки якості знань учнів
      14. Разом із заступником директора складає план проведення предметного тижня, призначає відповідальних, слідкує за його виконанням
      15. Звітує про роботу МО на засіданні педагогічної ради школи
    3. Обов’язки вчителів-членів МО
    • Постійне підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності
    • Програма самоосвіти
    • Активна участь у проведенні відкритих заходів
    • Участь у роботі засідань МО, практичних семінарах
    • Знання тенденції розвитку методики викладання предмета, «Закону про освіту», нормативних документів, методичних вимог до категорії
    • Володіння основами самоаналізу педагогічної діяльності
    1. Права вчителів-членів МО
    • Проходження курсів підвищення кваліфікації
    • Участь у семінарах, тренінгах з питань підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності
    • Висунення пропозицій щодо поліпшення організації НВП в школі
    • Внесення пропозицій щодо організації та змісту атестації учителів
    1. Документація МО:
    • Положення про МО
    • Аналіз роботи за попередній рік
    • План роботи на поточний рік
    • Протоколи засідань (друковані)
    • Банк даних про вчителів
    • Інструктивно-методичні документи
    • Методичні доробки учителів МО

    Скачати


     

    ПЛАН

    роботи з класними керівниками на рік

    Вересень

    1. Планування роботи класного керівника згідно річного плану роботи школи
    2. Проведення традиційних з/ш виховних заходів конкретними класами, встановлення обов’язків відповідальних
    3. Узгодження примірних текстів диктантів з БЖД

    Жовтень

    1. Особливості проведення виховних годин відповідно до навчально-виховної проблеми школи
    2. Впровадження в роботу класних керівників рішень методичних обєднань та набутих знань в процесі роботи проблемного семінару

    Листопад

    1. Обговорення проблем і рекомендацій, що виникають в процесі роботи
    2. Проведення додаткових заходів, що рекомендуються на протязі навчального року
    3. Особливості роботи класного керівника з дітьми, що потребують пильної педагогічної уваги; напрацювання єдиних вимог до таких дітей

    Грудень

    1. Співпраця класного керівника з учителями –предметниками
    2. Робота класного керівника з батьками
    3. Про проведення новорічних та різдвяних свят

    Січень

    1. Обговорення планування роботи класного керівника на ІІ півріччя
    2. Діяльність класного керівника щодо захисту прав дитини
    3. Про функції класного керівника 11 класу щодо підготовки до ЗНО

    Лютий

    1. Дотримання класними керівниками посадових обов’язків, циклограма роботи класного керівника
    2. Робота з педагогічно занедбаними дітьми – один з напрямків роботи класного керівника

    Березень

    1. Результати роботи класних керівників щодо вирішення навчально-виховної проблеми школи
    2. Врахування інтелекту,темпераменту , характеру і здібностей дитини в роботі класного керівника
    3. Робота класного керівника щодо трудового виховання підростаючого покоління

    Квітень

    1. Виконання заходів з безпеки життєдіяльності
    2. Зв'язок класного керівника сімєю, де проживає дитина; сімя – соціальний осередок розвитку особистості дитини
    3. Робота класного керівника щодо правового виховання учнів
    4.  

    Травень

    1. Результати роботи класних керівників щодо виконання річного плану виховної роботи школи
    2. Напрацювання рекомендацій на наступний навчальний рік
    3. Робота класного керівника щодо виховання в учнів засад здорового способу життя

     

    Скачати

     

    uCozCopyright MyCorp © 2024