- Загальні положення.
1.1.Методичне об’єднання – структурний підрозділ внутрішньої системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну організаційну роботу вчителів одного або кількох близьких за змістом предметів
1.2.Методичне об’єднання вчителів здійснює навчально-методичне забезпечення середньої освіти та позакласну діяльність з предметів, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників школи.
1.3.Керівництво діяльністю ШМО здійснює заступник директора з НВР
- Структура та функції методичного об’єднання.
2.1.Методичне об’єднання організовує свою роботу за наявності 3-х і більше чоловік і включає всіх учителів школи за галузями знань державного компоненту (методичні формування суспільно-гуманітарного і природничо-математичного циклів, методичні об’єднання вчителів початкових класів і класних керівників)
2.3.Керує методичним об’єднанням голова –який обирається терміном на 2 роки на загальних зборах ШМО. Це вчитель з відповідною фаховою освітою, має першу або вищу кваліфікаційну категорію, стаж роботи – не менше 5 років.
2.3.загальний контроль за роботою МО здійснює заступник директора з НВР.
- Зміст і напрямки роботи методичного об’єднання.
- Розробляє, апробує і впроваджує новітні освітні технології та системи, ППД, поліпшуючи на цій основі організацію методичної роботи в школі.
- Аналізує якість освітньо-кваліфікаційного забезпечення н/в процесу.
- Надає навчально-методичне консультування педагогам
- Організовує удосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогів
- Обговорює питання методики викладання предметів, принципові питання програм МО, розглядає календарно-тематичні планування
- Надає допомогу учителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності
- Забезпечує своєчасне вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання та виховання учнів
- Готує та проводить олімпіади з базових дисциплін, різноманітних конкурсів
- Проводить заходи, спрямовані на розвиток творчого потенціалу вчителів, вивчення, впровадження і узагальнення їх перспективного педагогічного досвіду, залучає кращі в науково-методичній та дослідницькій роботі.
- Голова ШМО вчителів:
- Планує роботу на поточний навчальний рік
- Розподіляє методичні теми педпрацівників та організовує роботу на засіданнях МО
- Вивчає функціональні обов’язки і ступінь відповідальності членів МО за їх виконання
- Відповідає за ведення документації ШМО: плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків.
- Складає графік проведення методичних заходів з педагогічними працівниками
- Вивчає та аналізує роботу ШМО, складає списки необхідної науково-методичної л-ри.
- Створює банк даних досвіду, освітніх технологій, кращих освітянських доробок , знайомить з ними членів МО
- Збирає зразки кращих творчих робіт, виконаних учнями школи
- Організовує пошукові дослідження в галузі розробки та впровадження сучасних методик і технологій навчання та виховання
- Впроваджує в практику школи перспективний ППД, новинки навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій, досягнень сучасної науки
- Готує навчальні матеріали і організовує проведення І етапу олімпіади з базових дисциплін, підводить підсумки і готує відповідні заявки на участь команди у ІІ етапі олімпіади.
- Організовує роботу вчителів у підготовці учнів у олімпіадах з базових дисциплін, конкурсах.
- Разом із заступником директора готує матеріали для проведення зрізів знань при вивченні системи роботи вчителя і оцінки якості знань учнів
- Разом із заступником директора складає план проведення предметного тижня, призначає відповідальних, слідкує за його виконанням
- Звітує про роботу МО на засіданні педагогічної ради школи
- Обов’язки вчителів-членів МО
- Постійне підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності
- Програма самоосвіти
- Активна участь у проведенні відкритих заходів
- Участь у роботі засідань МО, практичних семінарах
- Знання тенденції розвитку методики викладання предмета, «Закону про освіту», нормативних документів, методичних вимог до категорії
- Володіння основами самоаналізу педагогічної діяльності
- Права вчителів-членів МО
- Проходження курсів підвищення кваліфікації
- Участь у семінарах, тренінгах з питань підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності
- Висунення пропозицій щодо поліпшення організації НВП в школі
- Внесення пропозицій щодо організації та змісту атестації учителів
- Документація МО:
- Положення про МО
- Аналіз роботи за попередній рік
- План роботи на поточний рік
- Протоколи засідань (друковані)
- Банк даних про вчителів
- Інструктивно-методичні документи
- Методичні доробки учителів МО
Скачати
ПЛАН
роботи з класними керівниками на рік
Вересень
- Планування роботи класного керівника згідно річного плану роботи школи
- Проведення традиційних з/ш виховних заходів конкретними класами, встановлення обов’язків відповідальних
- Узгодження примірних текстів диктантів з БЖД
Жовтень
- Особливості проведення виховних годин відповідно до навчально-виховної проблеми школи
- Впровадження в роботу класних керівників рішень методичних об’єднань та набутих знань в процесі роботи проблемного семінару
Листопад
- Обговорення проблем і рекомендацій, що виникають в процесі роботи
- Проведення додаткових заходів, що рекомендуються на протязі навчального року
- Особливості роботи класного керівника з дітьми, що потребують пильної педагогічної уваги; напрацювання єдиних вимог до таких дітей
Грудень
- Співпраця класного керівника з учителями –предметниками
- Робота класного керівника з батьками
- Про проведення новорічних та різдвяних свят
Січень
- Обговорення планування роботи класного керівника на ІІ півріччя
- Діяльність класного керівника щодо захисту прав дитини
- Про функції класного керівника 11 класу щодо підготовки до ЗНО
Лютий
- Дотримання класними керівниками посадових обов’язків, циклограма роботи класного керівника
- Робота з педагогічно занедбаними дітьми – один з напрямків роботи класного керівника
Березень
- Результати роботи класних керівників щодо вирішення навчально-виховної проблеми школи
- Врахування інтелекту,темпераменту , характеру і здібностей дитини в роботі класного керівника
- Робота класного керівника щодо трудового виховання підростаючого покоління
Квітень
- Виконання заходів з безпеки життєдіяльності
- Зв'язок класного керівника сім’єю, де проживає дитина; сім’я – соціальний осередок розвитку особистості дитини
- Робота класного керівника щодо правового виховання учнів
-
Травень
- Результати роботи класних керівників щодо виконання річного плану виховної роботи школи
- Напрацювання рекомендацій на наступний навчальний рік
- Робота класного керівника щодо виховання в учнів засад здорового способу життя
Скачати
|